poniedziałek, 6 października 2014

Czas się przedstawić ~

To ehkem.

Hmm.

No cóż.

Mam na imię Marysia i mam 14 lat.
Interesuję się plastyką w każdym tego słowa znaczeniu (doobra nie kręci mnie sztuka nowoczesna xD) od decoupage po rzeźbę.  Lubię też fotografię, chociaż zajmuję się tym epizodycznie (tak zdjęcie w nagłówku jest moje i przeze mnie obrobione c:)
Rysuję w programie GIMP 2.8. Nie jestem w tym dobra, ale lubię, więc czemu nie?

Moim ulubionym zwierzakiem jest kot, zbieram figurki tych cudownych zwierzaków :3 Teraz weźmiecie mnie za wariatkę, ale mam ich ponad 100 ^^ Dokładnie nie chce mi się liczyć ;p (policzy się kieeeeedyś...).

Co do sportu - uwielbiam pływać i grac w tenisa, chociaż tego drugiego nie trenuję i nie zanosi się, żebym trenowała. W pływaniu jestem powiedzmy, że niezła xD

Jedzenie... bardzo lubię jeść i mam lekką niedowagę :) Fajnie, nie?
Kocham ryby (pstrąg z czosneczkiem i masłe, labrax w cieście solnym i łosoś z porami = wielka trójka kuchni). Lubię mięso zwykłe. Lubię pieczone ziemniaki prosto z ogniska.
Desery: baclava, brownie, creme brulleé (chyba tak się to pisze ;p), tiramisu.
I czekolada mleczna firmy Wedel.

Wstyd. Uczę się francuskiego i nie wiem jak się pisze nazwę mojego ulubionego deseru xd.

Szkoła - nie ma o czym mówić, pasek jest zawsze więc nic ciekawego.

:3 Napiszę jeszcze, co wy na to? ^^

Blogerka Mary ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz