poniedziałek, 6 października 2014

Cześć i czołem.

Witam wszystkich (tak właściwie to nikogo, bo nikogo tu nie ma i nie będzie :_:

Na sam początek kilka istotnych faktów.


  • Na 99,99999999% porzucę bloga po 2-3 postach. Zawsze tak było. Życie jest okrutne.
  • Mam kilka pomysłów na posty i mogą wydać się nudne, ale mam potrzebę napisania tego GDZIEŚ. 
  • Może zauważyliście brak podpisu pod postem. Będę się podpisywać normalnie, w poście, zresztą jestem sama jedna więc to żadna różnica. Powód - Konto Google służy mi do udzielania się na blogach świata wirtualnego (gry komputerowe itp.), posiadam też drugiego bloga. A taką mam zasadę, że świat wirtu@lny od realnego oddziela gruby mur.
    • Innymi słowy, nie chcę, żeby ktoś mnie  zidentyfikował.

W prowadzeniu bloga mam naprawdę spore doświadczenie i umiem takowym ,,cosiem" zarządzać (moja skromność), niemniej jednak może okazać się że coś mi nie wyszło. I cóż. Bywa.

Póki co powiem jedynie że na chrzcie nadano mi wdzięczne imię Maria oraz że nie ukończyłam (jeszcze) 14 lat. JESZCZE.

Na przedstawianie się przyjdzie jeszcze czas, a teraz żegnam się bardzo prozaicznie - głodna jestem, idę jeść obiad.


Blogerka Mary ~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz